måndag 2 mars 2009

2 veckor

Hejsan svejsan i kungens facean, det var ett tag sen jag sist skrev ngt men det har varit mkt plugg i skolan så jag har inte haft tid att skriva ngt, men iaf så har jag haft sportlov och mkt prov i skolan har fått mellan G-VG++. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer eftersom att det var ett tag sen lovet och allt så jag kommer inte ihåg allt men jaja. Men det jag kommer ihåg från lovet var att jag, pappa och robin åkte till stockholm och shoppade kläder till mig och robin. Pappa blev anklagad för att han skulle köpa ut alkohol till mig och robin när vi var inne på systemet, hon som stoppade pappa sa "jag misstänker att du köper ut, så jag måste se deras leg." Och pappa svarade " vaddå så jag får inte handla med mina barn?" Och robin och jag vi höll ju på att visa våra leg så att hon fick se att vi var pappas barn då säger hon "Nej, du får inte handla är" och tar pappas korg med 4 liter vin (bagenbox) 2 av 4 olika sorters öl och lite cider. Sen har jag bowlat med pappa, nettan, micke och robin i nyk, där robin vann (eftersom att han har sån tur), pappa kom två, jag trea, micke fyra och nettan sist. Jag har käkat pizza med robin och micke. och varit mkt med sofie. Det är vad jag kommer ihåg på dom här 2 veckorna som har gått, men jag kommer nog att börja skriva mer nu igen, hejsan hoppsan kalopsan på er.

3 kommentarer:

  1. kul att du börjar skriva på din blogg igen....men jag tycker det är bra att du ägnar dej mer åt skolarbetet,det är jätteviktigt......men ha det så gott lilla gubben//kram mormor

    SvaraRadera
  2. lilla mormor är med överallt..

    SvaraRadera
  3. din anonyma jävel gå och dö låt henne kommentera om hon vill!! :@ *spottar på dej*

    SvaraRadera