söndag 1 februari 2009

Slut på helgen

Jaha då var det kväll och då har hela familjen satt sig för att se beck skarpt läge på 4:an, utom lillbrosan, han har lagt sig i sin säng och tittar på turtles.
Min kära flickvän är nu i Frankfurt som utbytes student med alla som läser tyska, samt alla andra 2:er på Nyköpings Enskilda Gymnasium, förutom jag. Jag får en ledig vecka ist :) eftersom att jag började om med Italienska steg 1, fick IG i Spanska steg 3 förra året i 1:an, så när jag började 2:an med spanska steg 4 så tänkte jag bara "All Hope Is Gone", men då kom min spanska lärare och sa att om jag vill ha ett högre betyg så ska jag satsa på Italienska steg 1, och där har jag MVG chans, mkt bättre, nej nu ska jag fortsätta att se på Beck, kanske blir mer senare.
Tjohejsan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar